loading...
تجارت و کسب درآمد اینترنتی
alireza بازدید : 1524 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

ایران درآمد را به دوستان تان معرفی کنید و درآمد کسب کنید!

 

آیا می دانید؟ شما می توانید به سادگی از معرفی این سایت به دوستان تان درآمد خوبی کسب کنید.

 

فقط کافی است لینک این سایت را برای آنها بفرستید و هر بار که یکی از دوستان شما یکی از کتاب ها و سایر محصولات ایران درآمد را خریداری کند، شما پورسانت عالی دریافت می کنید.

 

می توانید هم به دوستان خود کمک کنید که از طریق اینترنت کسب درآمد کنند، و هم از کمک به آنها سود خوبی دریافت کنید. برای تشکر از شما، ۵٢ درصد سود هر فروشی که انجام دهید برای شما فرستاده می شود. بله، به همین سادگی!

 

علاوه بر این شما ابزار های آسان و رایگانی دریافت می کنید تا به راحتی در سایت خود قرار دهید و فروش خود را افزایش دهید.

 

توضیح کامل آن را در سوالات و جواب های زیر می توانید ببینید...

"من چه قدر پورسانت دریافت می کنم؟"

 


شما بیش از نیمی از کل قیمت فروش محصولات را به عنوان پورسانت دریافت می کنید. بله، یعنی سودی که شما دریافت می کنید حتی از ما که این کتاب را نوشته ایم هم بیشتر است. از این بهتر مگر می شود؟

 

مثلا اگر شما برای کتاب آموزش کسب درآمد از اینترنت یک فروش به دست آورد، ۵٢% سود آن را که ۱۵/۰۰۰ تومان است کسب می کنید. به همین سادگی.


ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که: چرا پورسانت به این بالایی می دهیم؟ هیچ شرکت دیگری سود این قدر بالایی نمی دهد.

سوال بسیار خوبی پرسیدید. درست است که در ایران پورسانت های فروش بسیار ناچیز است. ولی در ایران درامد ما همیشه بهترین را به شما ارائه می دهیم.

دلیل بیشتر از نیمی از سود خود را به شما می دهیم این است...

۱. هدف اصلی ایجاد این سایت آموزشی کمک به جوانان و هموطنان عزیز ایران است تا بتوانند از اینترنت کسب درآمد کنند و در این شرایط نا امن اقتصادی با خیال آسوده از آینده ی شغلی خود به درآمد دلخواه خود دست پیدا کنند. 

پس هر چه قدر افراد بیشتری با راه های کسب درآمد از اینترنت آشنا شوند، ما به هموطنان بیشتری می توانیم کمک کنیم... که همان هدف ایجاد این سایت بوده است. پس در این راه به کمک شما دوست عزیز نیازمندیم. 

۲. ما ارزش وقت و تلاش شما را می دانیم و برای آن به شما بهترین پاداش ها را می دهیم. و این سود بالا برای هر فروش یکی از آن هاست. 

 

از کجا معلوم می شود وقتی کسی را که من معرفی کرده ام از سایت شما خرید کند؟


سوال بسیار مهم و خوبی را پرسیدید.

وقتی که شما در این سایت حساب فروش خود را باز کنید، یک لینک مخصوص خودتان را دریافت می کنید که هر فروشی را که انجام دهید ردگیری می کند و به حسابتان اضافه می کند. این لینک یک عدد دارد که مخصوص شماست و هر گاه کسی روی آن کلیک کند، اینجا در حساب شما آمار آن به طور دقیق ثبت می شود.

لینک شما شبیه این خواهد بود...

http://www.Mitooni.ir/go/YourID


یک خبر خوش! ممکن است از خودتان بپرسید اگر کسی از لینک شما به این سایت مراجعه کرد ولی همان لحظه چیزی نخرید و چند روز بعد خرید چه طور؟ آیا شما باز هم پورسانتی دریافت می کنید؟

بله! حتما. هر چه باشد شما بار اول آن شخص را معرفی کرده اید. پس دریافت سود آن هم حق شما می باشد. با استفاده از یک کوکی (فایل متنی کوچک) که در کامپیوتر بازدید کننده قرار می گیرد، اگر تا ۳ ماه دیگر هم هر خریدی انجام دهد، سود آن به حساب شما تعلق می گیرد.

پس مهم نیست که کسی که امروز روی لینک شما کلیک می کند امروز خرید کند یا نه. حتی تا ۳ ماه دیگر هم هر زمانی خریدی انجام دهد، شما سود کامل خود را به آسانی دریافت می کنید.

 

 

چگونه شروع به کسب درآمد از معرفی این سایت کنم؟

بسیار آسان است. مراحل کار این است...

۱. برای حساب فروش خود اینجا رایگان عضو شوید
۲. لینک مخصوص خود را همان لحظه دریافت می کنید که می توانید روی سایت تان بگذارد یا به دوستان تان معرفی کنید
۳. هر بار که کسی از طریق لینک شما خرید کند، شما همان لحظه یک ایمیل خبر خوش دریافت می کنید و درآمد شما به حساب تان اضافه می شود.

بله، به همین سادگی از معرفی این سایت کسب درآمد می کنید!

علاوه بر این می توانید هر لحظه که دوست داشتید حساب فروش خود را چک کنید تا از فروش ها و سود های قبل خود مطلع شوید. در آخر ماه هم درآمد شما به حساب بانکی تان به صورت واریز می شود.

پس حساب فروش خود را همین حالا باز کنید تا شروع به کسب درآمد آسان کنید!

و حالا یک خبر خوب دیگر برای شما...

 

هدیه رایگان
پنج هزار تومان هدیه ی رایگان
فقط برای عضو شدن شما!


همین امروز حساب فروش رایگان خود را باز کنید تا ۵ هزار تومان هدیه ی رایگان دریافت کنید. این مبلغ در همان ابتدا به حساب شما اضافه می شود تا انگیره ی بیشتری پیدا کنید این سایت را به به دیگران معرفی کنید.

یادتان باشد که این ۵،۰۰۰ تومان هدیه برای مدت کوتاهی باز است. پس همین امروز عضو شوید تا هدیه ی خود را تا تمام نشده است، دریافت کنید!


حساب فروش رایگان خود را باز کنید

 

 

درآمد خود را چه وقت و چه طور دریافت می کنم؟


درآمد ماه گذشته ی شما روز ۱۵ ماه میلادی بعد به حساب بانکی شما در ایران واریز می شود. یعنی مثلا اگر در ماه ژانویه شما ۵۰،۰۰۰ تومان درآمد کسب کرده اید، درآمد شما روز ۱۵ فوریه به حسابتان واریز می شود.

حد اقل درآمدی که باید کسب کرده باشد تا برایتان به حساب بانکی تان بفرستیم فقط ٤۰،۰۰۰ (چهل هزار تومان) است. پس فقط با ۳ بار فروش کتاب های آموزشی این سایت، می توانید درآمد خود را دریافت کنید. علاوه بر این ۵،۰۰۰ تومان جایزه ی عضویت خود را هم دریافت خواهید کرد.

 

پس فقط کافی است ایران درامد را به چند نفر معرفی کنید و تنها ۳ فروش کسب کنید تا سود خود را به زودی در حساب بانکی تان دریافت کنید. به همین سادگی!

شما درآمد خود را به دو صورت می توانید دریافت کنید: حساب بانکی شما در ایران، یا دریافت از طریق پی پال

اگر ساکن ایران هستید، به سادگی درآمد شما را به حساب کارت خودپرداز شما در هر کدام از بانک های عضو شتاب واریز می کنیم. اگر ساکن خارج از کشور هستید و حساب پی پال دارد، درآمد شما را به راحتی به پی پال شما پرداخت می کنیم. هر طور که مایل هستیم می توانید سود خود را دریافت کنید.

نکته ی مهم:


شما برای معرفی و تبلیغ لینک خود فقط باید از روش های قانونی استفاده کنید. روش های قانونی شامل معرفی به دوستان، قرار دادن تبلیغ کتاب روی سایت تان و بسیاری روش های دیگر است.

 

اما استفاده از تبلیغات اسپم (spam) به دلیل غیر قانونی بودن آن در جهان اکیدا ممنوع می باشد. تبلیغات اسپم به معنی فرستادن ایمیل ناخواسته به چند هزار نفر است که در ایران توسط بعضی شرکت ها به عنوان تبلیغات نوین معرفی می شود. در صورتی که این نوع تبلیغ مزاحمت آمیز در سطح جهانی کاملا غیر قانونی و قابل شکایت است.

 

پس لطفا اکیدا از این نوع تبلیغ برای لینک فروش خود استفاده نکنید. در صورتی که ما مورد شکایتی در مورد شما برای اسپم دریافت کنیم، حساب فروش شما غیر فعال خواهد شود. از همکاری شما دوست عزیز متشکریم.

 

چگونه از میزان فروش ها و پورسانت های قبلی خود آگاه شوم؟


هر لحظه که مایل باشد، می توانید به آسانی وارد حساب فروش خود شوید و درآمد تا به امروز خود را ببینید. علاوه بر این، هر بار که کسی از طریق لینک شما خرید کند، همان لحظه برای شما یک ایمیل فرستاده می شود تا از خبر خوش درآمد جدید تان با خبر شوید.

این هم عکس صفحه ی حساب شما تا ببینید چه طور لیست درآمد خود را می توانید ببینید...


 

نکته: سیستم پیگیری فروش ها به زبان انگلیسی است زیرا چنین نرم افزار پیشرفته ای هنوز در ایران به فارسی تولید نشده است. پس ما این نرم افزار مطمئن خارجی را خریداری کردیم. اگر به زبان انگلیسی تسلط ندارید و سوالی برایتان پیش آمد، حتما با ما تماس بگیرید تا با کمال میل شما را راهنمایی کنیم.

 


چگونه این سایت را معرفی کنید و درآمد کسب کنید؟


خیلی آسان است. می توانید لینک مخصوص خود را روی سایت با بلاگ تان قرار دهید. همین طور می توانید لینک خود را به دوستان و آشنایانتان معرفی کنید.

لینک مخصوص شما که پس از عضو شدن فعال می شود به این شکل است...

 

http://www.Mitooni.ir/go/YourID


در اینجا ​کلمه ی دلخواه انتخابی شما جایگزین عبارت YourID ​می شود. همان طور که می بینید این لینک بسیار آسان است و همه می توانند آن را راحت به خاطر بسپارند. می توانید این عبارت را به صورت نام خودتان, سایتتان, یا هر عبارت جذابی که سبب کنجکاوی بیشتر مخاطب شود, انتخاب نمایید.


پس همین حالا حساب فروش رایگان خود را ایجاد کنید تا لینک مخصوص خود را دریافت کنید و شروع به کسب درآمد کنید!

 

عضویت برای حساب فروش رایگان

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام.بنده علیرضا هستم و در این وبگاه در زمینه خدمات، سرویس ها و کسب درآمد از وب و اینترنت فعالیت می کنم.امیدوارم بتوانم تجربیات خود را در اختیار سایر هموطنان عزیزم قرار دهم. سزاوار بهترین ها باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    لطفا با توجه به سطح کیفیت مطالب و ظاهر سایت نظرتون رو در میان بگذارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 3,785
  • بازدید کلی : 150,006