loading...
تجارت و کسب درآمد اینترنتی
alireza بازدید : 1238 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

 سلام دوستان یک روش کاملا حرفه ای برای کسب درامد از اینترنت که بسیار آسان و بدون اینکه وقتتون رو هدر بدید واسه کلیک کردن روی تبلیغات سایت های باکس چه ایرانی و چه خارجی که مبلغ بسیار ناچیزی بازای مشاهده هر تبلیغ میده، میتونید از این روش حرفه ای که بهتون معرفی میکنم استفاده کنید که کاملا به صرفه و مفید هست و هفته ای 2-3 ساعت به این کار زمان اختصاص بدید تا با این روش بتونید به بهترین درامد ممکن برسید.

به ادامه مطلب برید...

 

خب میرسیم به معرفی این سایت:

سایت "چیتیکا" یکی از معتبرترین سایت های تبلیغاتی (بر خلاف سایت های باکس) بعد از گوگل ادسنس(که ایران رو تحریم کرده)یا اینفولینکس هست که شما با داشتن یک سایت یا وبلاگ میتونین درامد کسب کنید! البته اینو هم به یاد داشته باشید سایتی که بهتون معرفی کردم(چیتیکا) هیچ مشکلی با ایران نداره و براحتی میتونین با آی پی ایران عضو بشید. روش کار به این صورت هست که شما سایت یا وبلاگتون رو به چیتیکا موقع ثبت نام معرفی میکنین تا تبلیغات چیتیکا تو سایتتون نشون داده بشه و از هر کلیکی که روی این تبلیغات انجام میشه درامد کسب میکنید،مقدار درامد شما به ازای هر کلیکی که روی تبلیغات انجام میشه بسته به موضوع سایت شما و کشور کلیک کننده روی تبلیغات، متفاوت هست.

برای ثبت نام در سایت چیتیکا روی بنر کلیک کنید:

این مقدار میتونه از 0.1 تا 5 دلار آمریکا باشه، که میزان درامد شما بستگی به موضوع سایت داره، یعنی هر چه موضوع سایتتون از میان پرسودترین موضوعات باشه مسلما تبلیغات مهم و پرسود چیتیکا روی سایتتون نمایش داده میشه و در نتیجه درامد شما بیشتر خواهد بود.در اینجا چند تا از موضوعات پر سود رو واستون معرفی میکنم:

وام مسکن – وام دانشجویی – وام ازدواج – بیمه اتومبیل – وام اتومبیل و خیلی موضوعات دیگه...

البته اینو هم یادآور میشم موضوعاتی مثل "جوک های خنده دار" و امثال این ها  پایین ترین سود رو بازای هر کلیک روی تبلیغات میده. پس سعی کنید از محتوای پرسودی برای سایتتون استفاده کنید.

خب وقتی که سایتتون رو آماده کردین حالا میتونین با معرفی آن در سایت "چیتیکا" عضو بشید.

و اما نکات مهمی که لازمه بدونید:

1.سعی کنید از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای سایتتون استفاده کنید چون با این کار یک پلاگین مخصوص وردپرس توسط  سایت "چیتیکا" طراحی شده که با دانلود این پلاگین و آپلود آن روی پنل مدیریت وردپرستون تبلیغات بصورت اتوماتیک روی سایت شما نمایش داده میشه همچنین امکان تغییر اندازه،جایگاه،تغییر فونت و رنگ تبلیغ رو براحتی محیا کرده که میتونین براحتی از این روش استفاده کنین برای بهبود سرعت عمل و کیفیت سایتتون.

 2.دومین چیزی که نیاز دارید یک حساب پی پال وریفای شده میباشد تا بتونین درامدتون رو از این طریق دریافت کنید،

درامد شما در آخر هر ماه به حساب پی پال شما واریز میشه.

3.روش دیگه ای هم برای دریافت درامدتون وجو داره که خیلی سخت تر هست، و در صورتی که مایل بودین میتونین از این روش برای دریافت درامد استفاده کنید:

دریافت درآمد از طریق چک دلاری آمریکا که به آدرس پستی شما(منزل خودتون) که متاسفانه بانکی که میخواد این چک رو براتون بفرسته ایران رو تحریم کرده و چک رو به آدرس ایرانی نمیفرسته و نمیتونین پولتون توی ایران دریافت کنید ولی اگه در خارج از کشور آشنا یا فامیل قابل اعتمادی دارید میتونین مشخصات فرد مورد اطمینان خودتون به سایت بدید تا چک درامد شما به اون آدرس فرستاده بشه و در نهایت فامیلتون این چک رو میتونه براتون به حساب بانکی دلاری شما یا به طریقی به حساب ریالی تان واریز کنه. اگه فامیل یا آشنای قابل اعتمادی در خارج از کشور هم تدارید میتونید یک آدرس مجازی اجاره کنید تا چک دلاری شما به این آدرس فرستاده بشه و از این طریق تیم ایران درامد چک دلاری شما رو براتون نقد میکنه. برای اطلاعات بیشتر در مورد آدرس مجازی به اینجا مراجعه کنید.  و اما در کل این روش توصیه نمیشه چون هم بانک های آمریکایی ایران رو تحریم کردن و هم روند کار نسبت به پی پال سخت تره.

پس بهترین روش اینه که یک حساب پی پال وریفای شده و یک آی پی اختصاصی(وی پی ان اختصاصی) داشته باشید.این نکته رو هم بگم هرگز از وی پی ان های اشتراکی که هزاران نفر از اون استفاده میکنن برای ورود به حساب پی پال استفاده نکنید.

همون طور که میدونید پی پال هم ایران رو تحریم کرده ولی با رعایت یک سری قوانین میتونین بدون هیچ مشکلی درامد ارزی تون رو دریافت و یا ارسال کنید. اگر حساب پی پال وریفای شده ندارید میتونین از سایت زیر که بنده از همینجا گرفتم استفاده کنید و یا هر سایتی که میخواهید این حساب پی پال رو تهیه کنید ولی حتما باید وریفای شده باشه تا پی پال بهتون شک نکنه:

با خرید از این سایت یک ویزا کارت هدیه به شما داده میشه.

http://www.mihandaramad.ir/paypal.php

قدم دوم داشتن یک آی پی اختصاصی که حتما توصیه میکنم اختصاصی و مخصوص خودتون باشه ، از وی پی ان های ساکس و کریو و امثال این ها استفاده نکنید چون همزمان هزاران نفر دارن از این سرویس استفاده میکنن و در نتیجه اگه با این سرویس وارد پی پال بشید مطمئن باشید به شما شک میکنه.

برای خرید آی پی اختصاصی هم به این سایت مراجعه کنید(بنده از اینجا گرفتم):

http://www.mihandaramad.ir/dedicated-IP.php

 

برای ثبت نام در سایت چیتیکا روی بنر کلیک کنید:

 

این هم نمونه سایت خودم در مورد "وام مسکن" که از تبلیغات معتبر چیتیکا استفاده شده است برای مشاهده سایت اینجا کلیک کنید.

 


هرگونه سوالی داشتید در خدمتم، فقط کافیست با آی دی یاهو یا ایمیل من در تماس باشید:

YAHOO ID: smartsms93

EMAIL: new_worker@hotmail.com

 

با آرزوی موفقیت برای شما :)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام.بنده علیرضا هستم و در این وبگاه در زمینه خدمات، سرویس ها و کسب درآمد از وب و اینترنت فعالیت می کنم.امیدوارم بتوانم تجربیات خود را در اختیار سایر هموطنان عزیزم قرار دهم. سزاوار بهترین ها باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    لطفا با توجه به سطح کیفیت مطالب و ظاهر سایت نظرتون رو در میان بگذارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 3,782
  • بازدید کلی : 150,003