loading...
تجارت و کسب درآمد اینترنتی
alireza بازدید : 935 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (2)

طبق بررسی ها و تحقیقات  انجام شده پیکوباکس را اصلا برای سرمایه گذاری مناسب نمیدانم و تقریبا نسبت به اسکم شدن این سایت درآینده مطمئن هستم دوستان لطفا حواستون رو جمع کنید و پولتون رو با ریسک بسیار بالا در این سایت سرمایه گذاری نکنید .

البته دوستانی هستند که به این باکس اعتماد دارند از این عزیزان خواهش میکنم در مقابل بنده جبهه گیری نکنند چون من تا نسبت به قضیه ای مطمئن نباشم بی دلیل باکسی رو غیر قابل اطمینان اعلام نمیکنم .

از اعلام بعضی از دلایل برای حفظ حریم شخصی خودداری میکنم و فقط به نشر چند دلیل بسنده میکنم با آرزوی بهترین ها

  • *اسکریپ ارزان قیمت سایت
  • *غیر قانونی بودن فعالیت این سایت (جذب سرمایه مردم بدون داشتن مجوز های لازم ممنوع است)
  • *دفتر اجاره ای
  • *عکس جعلی فیسبوک و …
  • *سن بسیار پایین
  • *اداره سایت با شرایط غیر حرفه ای
  • *عدم وجود پرسنل همکار دیگر و کذب ایشون نسبت به وجود مدیریت و همکار و …
  • *استفاده از شماره تلفن های اینترنتی غیر قابل پیگرد
  • *تبلیغات بسیار گران قیمت به طوری که برای هیچ تبلیغ دهنده ای صرفه اقتصادی نداره این هزینه رو بابت تیلیغ پرداخت کنه
  • *عمر پایین سایت به طوری که اکثر باکس های ایرانی اسکم تا این مقدار دوام اوردن و حداقل به سه سال فعالیت مستمر و مفید نیازه تا بشه اعتماد کرد
  • *سود دهی بالا به طوری که ممکن نیست بتوان پول کاربران را جایی سرمایه کرد و به این مقدار از سود دهی رسید تا بتوان پاسخ گوی سود کاربران بود مگر اینکه مثل سایت های هایپ از کاربری بگیری و به کاربر دیگر بدهی
  • *سعی در عوام فریبی و بزگ نمایی با اعلام یک سایت خرید و فروش دلار ساده متعلق به خودشان به عنوان اسپانسر رسمی
  • *قبلا یک بار کلاه برداری کرده اند با تاسیس این سایتhttp://www.ipcp.ir
  • *ادعای کذب داشتن گروه بازاریابی

دوستان بنده قبلا این بلاها سرم اومده و مطمئن باشید اگر ایشون تصمیم بگیرند که پرداخت نکنند با توجه به خلا قانونی موجود در رابطه با کلاه برداری های اینترنتی رسما دستتون به هیچ جا بند نیست و باید قید پولتون رو بزنید ، بنده اصلا قصد مانع تراشی برای پیشرفت دیگران را ندارم و برعکس اگر میشد به پیکوباکس اعتماد کرد خودم در سرمایه گذاری در این سایت پیشرو بودم و دیگران را تشویق میکردم که سرمایه گذاری کنند پس امیدوارم شفاف سازی های بنده باعث رنجش کسی نشه و یا خدایی ناکرده ناسزایی پشت سرم نگن اگر بتوانم حتی مانع از دست رفتن پول یک ایرانی بشوم برایم جای افتخار خواهد بود

ایشون یه بار دیگه هم یه سایت اینطوری زدن البته کوچیک تر از پیکوباکس و کلاه برداری کرده اند در پاسخ به سوال این بنده خدا هم میگه که این سایت به اسم من بوده ولی همکارم اون رو اداره میکرده و کاری به من نداشته و من الان این همکار رو اخراج کرده ام در صورتی که ایشون تنها کار میکنن و همکاری ندارن.

برای این که بهتر متوجه بشید به مقایسه زیر دقت کنید: (این مقایسه فقط برای تفهیم منظور است وگرنه مقایسه این دو سایت بیشتر به جوک شبیه است)

مقایسه سایت معتبر نئوباکس با پیکوباکس:

سایت نئوباکس پیکوباکس
اسپانسر 4 کارخانه بدون اسپانسر واقعی
ارزش آگهی ها 3 تومان 20 تومان
سابقه فعالیت 6 سال 6 ماه
تعداد پرسنل بیش از 100 نفر 1 نفر
تعداد کاربر حدود 25 میلیون نفر حدود 10هزار نفر
روش پرداخت آنی بین 10 روز تا 40 روز
مبلغ پرداختی تا الان
 حدود 700 میلیارد تومان حدود 96 میلیون تومان
آگهی های خود سایت صفر همه
کاربر ناراضی صفر تعداد نامشخصی
رتبه الکسای جهانی  50  25193
محل شرکت مشخص و مالک مشخص و مستاجر
تعداد آگهی دهنده بیش از 200 آگهی دهنده در روز صفر یا ناچیز
ثبات قوانین 100% ثابت قوانین متغیر
میزان سود ماهیانه حدود 10% حدود 100%
سود دهی سایت(به ادمین) در حال سود دهی در حال ضرر دهی
اسکریپ (بدون احتساب پلاگین)
اختصاصی به ارزش چندین میلیون تومان

قدیمی به ارزش ده هزار تومان

 

منبع: ptcmonitor.ir

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mrfarhad در تاریخ 1393/07/22 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

با سلام من با این مططلب موافقم ظاهراً کلاهبرداری بیش نیست .این چیزی که کپی میکنم سر خودم اومده . دلیل اینم که کپی میکنمش به خاطر اینه که تا جایی که میشه میخوام همه جا کپی کنم

سلام امروزبرای اینکه اعتراض کردم که چهارشنبه 16 مهر 5 سهم 24 ساعته برای تست خریدم و شش روزم شده ولی هنوز خبری نیست . مبلغ 50000 هزار تومان جریمه شدم با 30 روز تاخییر در پرداخت .

دو مسئله اینجا هست البته میخوام این موضوع رو در تمام نت کپی کنین در شبکه های اجتماعی و غیره ...

اولین مسئله اینه که هیچ جای این طرح عنوان نشده جریمه ای برای کاربر

دومین مسئله خودشون گفتن پرداخت آنی و 24 ساعته هست خوب اگه اینطوریه چجوری بعد 6 روز می تونن پرداخت و لغو کنن و 50000 تومان ازش کسر کنن اگه واقعاً آنی و اتوماتیکه و بعد از 24 ساعت دیگه تو حساب سایت نیست و تو حساب بانکه پس نمی تونن جریمه کنن چون از دستشون خارج شده .

دوستان پس به نفعتونه که تا اطلاع ثانوی از خریدن این سهام خود داری کنین .

من 5 سهم خریدم به مبلغ 50000 تومان که واقعاً برای من پول کمی نیست
.تو خصوصی که جوابمو نمی دن اصلاً پشتیبانی که افتضاحه پس کجا باید عنوان می کردم . شما جریمم کردی باز من بی احترامی نکرد م گفتم سپردمتون به خدا. ولی پستمو پاک کردین و از انجمن بیرونم کردین .دوستان تو رو خدا خیلی زود به اشتراک بزارید در فیسبوک و توتیتر و هر جا که ممکنه.

این مطلب بالا 100% واقعیه و برای من اتفاق افتاده مدیر عزیز سایت money4u در صورت امکان این مطلب را با نام خودم به اشتراک بگذارید .
پاسخ : سلام دوست من . ممنون که این موضوع رو طرح کردی اینجا . ولی بهترین کار اینه که شکایت قانونی کنی و پولتو از این شیاد پس بگیری . هر چند توی انجمن ها و شبکه های اجتماعی این موضوع رو بگید برای شما هیچ سودی نداره اما در مقابل جلوی افزایش کلاهبرداری پیکوباکس گرفته میشه ، به این صورت که کاربران دیگه تو دام این سایت نیوفتند . اما بهترین کار اینه که با مدارک بری فتا شکایت کنی و حقتو بگیری. تا این شیاد سایتش بسته بشه و هم از ضرر و زیان احتمالی کاربران در آینده جلوگیری خواهد شد . در کل یک نصیحت دوستانه به شما دوست عزیز میکنم، لطفا دور سایت های کلیکی رو خط بکش حتی نئوباکس ! هرچند پروباکس هم اسکم شده و ادمین پروباکس همون ادمین آنباکس بود. همچنین ادمین فیوزباکس و زپ باکس نیز هست ... به این ترتیب باکس = کلاهبرداری هستش.
با تشکر.

این نظر توسط غلامحسین در تاریخ 1393/06/01 و 17:04 دقیقه ارسال شده است

من زمانی jnk بود 500 هزار سرمایه گذاشتم و زمانی که پیکو رو زدن از طریق یاهو باهاشون درمیون گذاشتم یه کم طول کشید ولی هم اصل سرمایه رو دادن سودشم گفتم بریزن تو پیکو و ریختن
پاسخ : سلام
با تشکر از نظرتان. این پست با ذکر منبع از سایت دیگری گذاشته شده است.
در هر صورت ممنونم. شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام.بنده علیرضا هستم و در این وبگاه در زمینه خدمات، سرویس ها و کسب درآمد از وب و اینترنت فعالیت می کنم.امیدوارم بتوانم تجربیات خود را در اختیار سایر هموطنان عزیزم قرار دهم. سزاوار بهترین ها باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    لطفا با توجه به سطح کیفیت مطالب و ظاهر سایت نظرتون رو در میان بگذارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 3,717
  • بازدید کلی : 149,938